marți, 11 februarie 2020

Prin judetul Sibiu

In octombrie 2019 am dat o mica tura prin judetul Sibiu. O ocazie buna sa revad locuri pe care le stiam, dar si sa descopar altele noi. Iata care au fost principalele obiective turistice vizitate in aceasta mica incursiune de trei zile:

Orasul Sibiu 
Sibiul il stiam deja, dar m-am bucurat sa il redescopar. Podul Minciunilor, Piata Mica, Piata Mare si Turnul Dulgherilor au fost principalele locuri de promenada. De mentionat ca pe strada principala am gasit niste clatite delicioase, cu ciocolata si banane(cum altfel!), la un pret destul de mic.


Muzeul Astra
La marginea Sibiului se afla acest celebru muzeu al satului, amplasat intr-un cadru natural deosebit. Casele traditionale se imbina cu frumusetile naturale. Parcul are o suprafata destul de mare, fiind necesare cateva ore pentru a-l vizita pe indelete. 


Cetatea Slimnic
Acum doi ani, am vazut de pe sosea o cetate falnica ce rasarea pe varful unui deal, printre copaci. Mi s-a parut impresionanta si m-am mirat ca nu auzisem de ea. Am cautat pe internet detalii si mi-am propus sa o vizitez cand voi avea ocazia. Zis si facut. 
Surprinzator este ca aceasta cetate este locuita. O familie are grija sa intretina spatiul din interior si sa prezinte cetatea turistilor. Cresc chiar si cateva animale inauntru. Biletul de intrare are un pret modic, 3 lei. Desi in ruina, cetatea inca impune respect prin maretia ei. Se poate urca in turn, pentru a avea o imagine de sus asupra curtii interioare, dar si asupra satului.




Biserica fortificata din Cisnadioara
Biserica nu este cine stie ce, in schimb panorama de aici merita cu prisosinta. Este un loc preferat de catre miri pentru sedintele foto.


1 comentarii:

Unknown spunea...

As reported by Stanford Medical, It's indeed the one and ONLY reason this country's women live 10 years more and weigh an average of 19 kilos less than we do.

(And realistically, it has totally NOTHING to do with genetics or some secret diet and absolutely EVERYTHING about "how" they are eating.)

BTW, What I said is "HOW", not "what"...

CLICK this link to find out if this easy quiz can help you find out your true weight loss potential