sâmbătă, 17 martie 2012

Roma. Proba de contratimp.

De obicei nu-mi place sa vad locurile pe fuga dar cum mai fusesem la Roma de doua ori am zis ca se merita o scurta vizita de weekend profitand de oferta celor de la Ryanair. Intoarcerea tot din Roma nu se potrivea asa ca am hotarat sa ne intoarcem din Pisa. Doar 45 de euro pentru cele doua zboruri, dar luand in considerare ca aeroportul Hahn - Frankfurt este mai aproape de Luxemburg decat de Frankfurt s-au mai adaugat inca 35. Ne-am reunit cu colegii de servici din Romania care au venit cu Wizzul. Au venit cu 3 ore mai devreme si au plecat cu 3 mai tarziu, dar asta inseamna ca nu dormisera noaptea de dinainte deci au fost mai obositi decat eu si Misu. Ne-am intalnit la Vatican la ora 1 si am luat trenul spre Pisa la 8, asa ca am vazut cat se poate vedea in 7 ore intr-un oras in care sunt putin si 7 zile. Filmuletul de mai jos contine o insiruire cu principalele poze.

2 comentarii:

Aliceee Traveler spunea...

Ati reusit sa vedeti foarte multe pt 7 ore!!! Mi-au placut pozele din Piata Navona, preferata mea :)
Am vazut ca ai ajuns de la Vatican pana la Roma Antica, iar distanta e mare!! :)

George2210 spunea...

Am incercat sa acoperim tot ce era important, mai ales pentru ceilalti care nu mai fusesera la Roma. Am facut vreo 16 km pe jos.