luni, 14 martie 2011

Cel mai ieftin hotel in care am stat vreodata

          Hotelurile in Cipru sunt foarte ieftine in perioada asta, in special cele din Larnaca si Paphos. Si intr-un oras cu hoteluri ieftine, sa stai la cel mai ieftin posibil nu suna tocmai tentant. Dar in Larnaca nu-i asa, pentru ca cel mai ieftin e Easyhotel , face parte din grupul Easy care detine printre multe altele celebra companie aeriana lowcost Easyjet. Easyhotel detine hoteluri in Londra, Basel, Zurich, Sofia, Budapesta si Berlin. Si pentru ca patronul companiei se pare ca e cipriot, si-au deschis unul si in Larnaca in urma cu mai putin de un an. Totul este curat si modern, ai baie proprie si chiar un televizor, pentru care trebuie insa sa platesti daca vrei sa-l folosesti. E pozitionat perfect, la 5 minute de port si 10 de biserica St. Lazarus. Au si o parcare gratuita sub hotel, dar cam mica si e un pic mai greu de parcat masina acolo. Asta la 15 euro camera dubla.





          Stie cineva un hotel mai bun in Europa la acelasi pret?

7 comentarii:

Aliceee Traveler spunea...

I think not :)
Ieftin si modern ... acolo voi sta si eu cand ma voi duce in Cipru

VertAnge spunea...

Nu stiu altul mai ieftin, dar mi-ar placea sa existe :)

Imperator spunea...

Da, stiu - Easyhotel Sofia. Am vazut preturi la 10 euro :)

George2210 spunea...

Asa se pare, acum vad ca au cu 13 euro. Totusi camerele sunt mai mici :P

SoooFashionable spunea...

da..la fel este si lantul de hoteluri Fromula 1 din Franta:))15 euro camera dubla.

fabitzu spunea...

Abia m-am intors din Cipru si am stat 3 din cele 7 nopti la Easy Hotel Larnaka. Cred ca au marit pretul ca noua ne-a luat 19 euro pe noapte de camera dubla.

George2210 spunea...

Tot este foarte ieftin :)