duminică, 2 august 2009

Give money, get visa!

No money, no visa!

Dupa 24 de ore de mers cu trenul am ajuns pe malul Bosforului. CFR-ul ar fi avut alte planuri cu noi: trenul Craiova-Bucureşti a avut ıntarzıere 90 de minute dın motiv de locomotıva strıcata. Pana la urma am ajuns ın Gara de Nord cu 30 de mınute inaınte de plecare sı ne-am imbarcat intr-un vagon turcesc, nu foarte plin, nu acelaşi lucru putandu-se spune despre compartimentul nostru, pe care l-am impartit cu 4 olandezi, plecati hai-hui prin Europa cu un abonament Interrail. In toiul noptii a trebuit sa ne dam jos din tren, sa scoatem banii si sa luam viza.
Azi mi-am dat seama ca Istanbulul e urias, nu ar ajunge nıci 2 saptamani ca sa-l vizitezi, si asta doar locurile maı importante. Azi am intrat pentru prima data intr-o moschee, dar nu in uriasa Moschee Albastra. Pe ea si pe la fel de impunatoarea Hagia Sophia le lasam pe zilele urmatoare.

Cateva poze facute astazi:







0 comentarii: